ENTREGA DE EXERCICIOS

Hello everyone,

There are some families ... Hay familias ... sending photos
 ... enviando fotos... of their child's work...
del trabajo de su hijo/a ... by email...por email.

Thanks for your collaboration! ¡Gracias por vuestra colaboración!

E agora, en galego xa,  tamén hai moitas familias que non enviaron nada,
 e tampouco me estraña.Son moitas cousas que asimilar e creo que imaxino
moi ben polo que estades a pasar.

 Para os que vos animedes a mandar material ou colaborar comentando nos blogs
 vouvos pedir un esforciño máis.

Como sodes moitas familias , teño que ter os vosos correos
e o material que me mandedes moi ben organizadiño.
Cando me escribades por 1ª vez poñede no asunto,en maiúsculas,
o nome do meu alumno/a e curso (Por exemplo: ANTÍA 6º) e en sucesivas
 comunicacións responderemos a esa primeira mensaxe. De este xeito ,
teréi  a nosa conversación sempre a man.

O correo da xunta ten moi pouca capacidade, o buzón se chea
 enseguida e, se iso pasa, rechaza as mensaxes.
Por esa e outras razóns eu tamén traballo moito con Gmail.
A miña conta de Gmail  por se acaso pasa o que xa vos comentéi
é  fernandezfernandezmeugenia@gmail.com

As persoas que teñan conta de Gmail , se  poden , mellor que empreguen esa ,
 pois me da moitas máis posibilidades para que compartamos material.

Para máis información visitade: Proxectos Plurilingües - Información e orientación as familias - Consellos- Orientación en tecnoloxías

Saudos con cariño  e a coidarse!
Uxía




No hay comentarios: